TwitterKliniek
de ongekende mogelijkheden van digital marketing & social media

De TwitterKliniek heeft als doelstelling kleine en grote organisaties te helpen wegwijs te worden in de wereld van Digital Marketing & Social Media.

Strategie, Workshops, Social Media Training, Webcare, Inspiratiesessies, Begeleiding, Community Management, SEO, Opzetten en inrichten Google Analytics & Analytics Dashboards, Digital Marketing en tijdelijke invulling van marketing & social media functies.

NIEUW
Aanmelden Nieuwsbrief 


Twitter   Linkedin Google

  

  

Twitterkliniek organiseert eerste bijeenkomst in Martini Ziekenhuis

De Twitterkliniek organiseert op vrijdag 28 januari haar eerste bijeenkomst over sociale media in de zorg in het Martini Ziekenhuis. Doel van de bijeenkomst is om met zowel medici als management en ondersteunende (staf)diensten van enkele ziekenhuizen ervaringen en ideeën uit te wisselen over de inzet van sociale media voor interactie met diverse doelgroepen. De bijeenkomst kan alleen op uitnodiging worden bezocht.

Paul van der Wijk, Raad van Bestuurslid van het Martini Ziekenhuis, zal het openingswoord doen, gevolgd door een presentatie van plaatsvervangend korpschef van Politie Groningen Eric van Zuidam. Hij was eerder in het nieuws over Twittergebruik door medewerkers. Vervolgens zullen de deelnemers in groepen discussieren over vraagstukken als 'Wat brengt het gebruik van sociale media voor de professional en voor de patiënt?', '(Hoe) ga je de inzet van sociale media voor interactie met je doelgroepen wel of niet actief stimuleren?' en 'Hoe monitor je wat er online door en over je organisatie/medewerkers wordt gezegd en wanneer reageer je wel of juist niet?' Ook onze partner op het gebied van internetstrategie, Tam Tam, levert hieraan een bijdrage.

Bianca Habing, medewerkster bij het Brandwondencentrum en fervent twitteraar, legde via Twitter het contact tussen de initiatiefnemers van de Twitterkliniek en het Martini Ziekenhuis. Zij werd hierover geïnterviewd door het Dagblad van het Noorden voor een artikel dat vandaag is verschenen. Na afloop van de bijeenkomst kunnen de deelnemers nog een rondleiding door het Brandwondencentrum krijgen.

De Twitterkliniek is een initiatief van online marketeer Renate Wijma en reclameadviseur Joost Schrage. De Twitterkliniek heeft als doelstelling ziekenhuizen, medici en medisch personeel, maar ook patiënten te helpen wegwijs te worden in de wereld van social media. Een laagdrempelige, informele, manier om social media en de gezondheidszorg nader aan elkaar voor te stellen. 

Op Twitter en andere websites wordt soms de suggestie gewekt dat het Martini Ziekenhuis een eigen Twitterkliniek opent. Dit is niet het geval.

Het Martini Ziekenhuis is op Twitter te volgen via @MartiniHospital.

http://www.martiniziekenhuis.nl/default.cfm?itemid=93&reffererString=Nieuwsberichten&pid=1533&contentitemid=463

TwitterKliniek
info@twitterkliniek.nl
@tweetkliniek

Renate Wijma 

06-46078487


NIEUW:
Interim Marketeers beschikbaar met ruime ervaring in de zorg, B2B, MKB.
Inleentarieven vanaf € 65 per uur.
Meer info: info@twitterkliniek.nl 


 

Partner van: